2014. július 31., csütörtök

Minimalista stílus

A minimalizmust sajátos módon próbálom a blogom designjával érzékeltetni és értelmezni.Ezt fejezi ki az egyszerű,minimalista fejlécem is.Ugyanis nálam a tartalom a fontos,nem a külső,nem csak a design.Egyedit kell és lehet alkotni,és úgy gondolom,hogy én így tudok igazán egyedit alkotni.Tartalmat akarok adni,minél többet,többször,mélyebbet.Vannak,akik a designra mennek,és ezt el is fogadom,rendben is van.Én viszont úgy gondoltam,hogy a tartalomra összpontosítok.Azonban nekem is kell valami,amivel kifejezhetem ezt a dolgot,így hát úgy döntöttem,hogy megalkotok egy egyszerű fejlécet.:DD
Ennyi az egész,a kép nem lopható,mostantól teljes egészében a blogommal együtt a tulajdonomat képezi.
Ez egy teljesen egyszerű,tényleg minimalista fejléc.Nekem tetszik a maga kis egyszerűsége miatt.:DD

 Jó olvasgatást!
Üdv.:a szerkesztő/szerző!
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése