2014. július 8., kedd

A koránkelés mítosza





A koránkerés mítosza

Azt mondja a mondás/szólás,hogy „Aki korán kel,aranyat lel.”.Ma ezt az egyébként hülye mítoszt fogom gyorsan megcáfolni kezdetnek,aztán meg írok önvádaskodást.Szóval tehát egész jól aludtam,míg nem elkezdtem arról álmodni,hogy már megint a vezetéssel kezdtem el foglalkozni,és visszamentem az egyébként pedofil vénember oktatóhoz.Szóval visszamentem hozzá,és az első órán elkezdett bunkóskodni,és tényleg olyan volt az álmomban is a stílusa,mint a valóságban.Tudni kell rólam egyébként,hogy még nincs meg a jogosítványom,és nem is nagyon reménykedek benne,mert nincs olyan ember,aki engem megtanítana normálisan parkolni,vagy egyáltalán merni parkolni,és a körforgalomban normálisan kiigazodni a sávokon.Na,most álmomban sem voltam túl tehetséges,és inkább úgy gondoltam,hogy hazamegyek.Erre természetesen hazajött anyukám is,aki persze az álmomban engedékenyebb,mint a valóságban,úgyhogy megengedte,hogy soha többé a vezetést ne kelljen csinálnom.De nem könnyebbültem meg!Ugyanis amikor felébredtem,akkor is éreztem azt a rossz érzést belül a bunkóskodás miatt,és ez az érzés most is bennem van,egyszerűen nem megy ki.Persze hozzászoktam már régen ehhez,mert 2013 nyarán kezdtem el a vezetéses ügyet bonyolítani,csak akkor még egyetlen oktató sem volt bunkó velem,na de ez az ember,ez már túlontúl is túl ment a határon.Nálam nehéz átlépni egy olyan határt,amikor már azt mondom,hogy „jó,elegem van,ezt nem csinálom végig”,eddig mindig jól viseltem,hogy egyébként sokan bunkóztak velem,na de ezt az embert már én sem tudom elviselni,és ez megfogalmazódott bennem 5 hónapja is.Ugyanakkor már volt egy forgalmi bukásom,amikor bebizonyosodott,hogy hülye volt a vizsgabiztos,mert nem azt mondta,hogy pocsékul parkoltam,hanem azt mondta,hogy én nem néztem hátra.Hát csak tudom,hogy hova nézek,nem?Meg végig nem nézhetek hátra,hát akkor az autó elejével mi lesz mégis?Na de nem is lényeg,bevallom,hogy nem tudok parkolni,de azt még tudom,hogy hova nézek és hova nem.Meg az a nagy helyzet velem,hogy alapból sem szeretem a kudarcokat,mert olyan maximalista vagyok,hogy az hihetetlen.
Persze most,hogy már letettem valamit a saját asztalomra,nem félek attól,hogy nem lesz semmim,mert már van valamim,még ha kevés is.Van egy érettségim,ami nem is záródott rossz eredménnyel!Szóval valahogy ez vigasztal.Van egy ilyen önvigasztaló mechanizmus bennem,ami közbelép,és nem engedi,hogy teljesen depresszióba essek egy hülyeség miatt.
Anyának hálás vagyok azóta is,hogy bátran dobálta az ablakon a pénzt,tudván,hogy a lánya tudja,hogy nem tud parkolni.Eléggé vakmerő,mit ne mondjak,én már lehet,hogy feladtam volna 40 óra,és 1 sikertelen vizsga után,de ő nem adta fel,és nem is engedi,annak ellenére,hogy amúgy 18 éves vagyok.
Egyébként ne haragudjatok,most pár rész rólam fog szólni,névtelenül,csak azért,hogy kiönthessem a szívem,meg ami fáj belül!A türelmet köszönöm,a kritikakéréseket folyamatosan várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése