2014. július 26., szombat

Ez milyen program?

Amint láthattátok már egy-két postban,eléggé simsmániás vagyok,szeretek játszani az élettel büntetlenül,korlátlanul.Elsősorban nem a vágyaim valósulnak meg,csak elszórakozgatók.Játszottam már a The Sims 2-vel,és most játszok a The Sims 3-al.Ehhez a játékhoz nem lehet túl öregnek lenni,ugyanis nem korhatáros,sőt,még nemtől sem függ,hogy úgymond "ki játszhatja".
Utánanéztem,lehetett a www.thesims.com -on regisztrálni,hogy kapj Originen keresztül The Sims 4 Create a sim! demot.Persze két héten keresztül regisztráltam folyamatosan,és még nem kaptam meg a demot,valamilyen érdekes,különleges algoritmusnak köszönhetően,vagy valamilyen különleges program miatt.Mindenesetre augusztus 12.-én én leszek az első,aki az Originről ingyenesen fogja letölteni a The Sims 4 CAS demo-t.:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése