2014. július 14., hétfő

Miért tűntem el?

Én sem tudom hova tenni a dolgot,hogy mi az,amiért eltűntem.Elfogyott a szó,nem tudtam betűket leírni úgy egymás után,hogy mondjak is velük valamit.Láttam,hogy a blog olvasottsága jelentősen megcsappant,amin megmondom őszintén nem is csodálkozok,hiszen azért az emberek egy folyton frissülő blogra kíváncsiak,nem pedig egy csak ritkán frissülőre.
Rávettem magam arra,hogy elkezdjek átszokni lassacskán az egészséges életmódra.Ma elmentem a legjobb barátnőmmel futni,meg biciklizni,aztán pedig sétáltunk.Szombaton fesztiválon voltam,ami elég eseménydús volt.Mostanában felpörgött az életem,és ezért is nem értem rá írni annyit.

Az is a helyzet,hogy nem is merek írni.Szívesen kiírnék magamból minden érzést,csak félek,hogy ezt valaki,vagy valakik nagyon kihasználnák,és kinyomoznák,hogy ki is vagyok,és esetleg bántanának miatta.Nem akarom,hogy visszaéljenek az érzéseimmel,csalódtam én már eleget.
Érzéseket sem akarok.
A legutálatosabb az emberi kapcsolatokban az,hogy megszeretek egy embert,és vagy átver,vagy kihasznál,vagy pedig pofára ejt.Fogalmam sincs,miért nincs annyi tartás ezek után bennem,hogy ne engedjem magam.
A másik pedig az,hogy nagyon szeretethiányos vagyok,és amire most szükségem van az nem más,mint egy ÖLELÉS!
Remélem,megkapom.És bármennyire fáj,remélem majd idővel eltudom nyomni ezt a hiányt magamban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése