2014. július 16., szerda

#Fogadd el önmagad!BlogOn!#



#Fogadd el önmagad!BlogOn!#

Mindenkinek van véleménye és elképzelése arról,hogy milyen a világ,mit kell tenni,mi a jó,mi a rossz,mi az élet értelme,minek élünk a Földön,mit keresünk mi itt,mi a valóság,mi az igazság,mi a hazugság,mi a boldogság,mi az egészség,mi a szerelem,mi a szeretet.És bizony mindenkinek a saját véleménye a fontos,mert mindannyian úgy vagyunk beállítva,hogy a másik véleményét befogadjuk ugyan,de sokszor nem vagyunk elég nyitottak arra,hogy át is gondoljuk.De minek is tennénk?Hiszen alapvető kérdés az,hogy mi az igazság?Kinek van igaza?Rengeteg elmélet,gondolat,hipotézis létezik a világgal,az élettel,és mindennel kapcsolatban.Vannak olyan dolgok,amelyek tények,tehát a tényekre csak és kizárólag objektívan tekinthetünk.Az objektivitás alapjában véve nem rossz dolog,de valahogy bármit képes személytelenné tenni.A szubjektivitás pedig sok ellenszenvet szül,ha kettő,vagy több ember nem ért egyet.De sajnos léteznek saját,belső konfliktusok is.A világban rengeteg volt már a kezdettől fogva a háborúskodás,a szenvedés,a betegségek,és máskor pedig a boldogság,a termelékenység,a fejlődés,a szerelem,a szeretet,a megelégedettség,megint máskor pedig a manipuláció,a befolyásolhatóság növekedett.Minden kornak van sajátossága.Az emberek sokszor nem gondolják át,hogy mennyi minden történt már a világban,és mennyit harcoltak őseink.Kezdetben az ételért ment a harc,később már a területekért,most pedig a hatalomért megy a harc.A világban olyan erők uralkodnak,amiket egy átlagos ember elképzelni sem tud,és felfogni sem tud.Vannak dolgok,amiket nem tudhatunk,mert „átlagosak” vagyunk.Legalábbis ezt a jelzőt ragasztották ránk a nagyok!Mindenesetre bábuként játszadoznak velünk,és mi meg hagyjuk,mert nem tehetünk semmit.Valami új dolgot kell belevinni az életünkbe:a saját gondolatainkat,nem mások világnézetét.Ezért én most úgy döntöttem,hogy megmutatom nektek,hogy nekem mi a véleményem a világról,és annak működéséről.
Csak egy csoda van,ami maga az élet!Tanuld meg megbecsülni az életet!Az életet,amit megkaptál.Ugyanis ez az,amit kölcsönbe kapsz az univerzumtól.Ez az,amelyet vissza kell adnod majd,de előtte úgy kell kialakítanod,hogy örömmel vegye vissza tőled az univerzum!A boldogság és az egészség a legfőbb dolgok az életben,de hogy hogyan találod meg a módját?Azt csak Te tudod!A döntéseid,a körülötted lévő emberek,a benned lévő érzések,a kisugárzásod,az akaratod,a bátorságod vagy épp a gyengeséged,azaz CSAK TE befolyásolod azt,hogy boldog lehetsz-e vagy sem!
Emberek vagyunk mindannyian.Te ilyen,én olyan.Nekem az volt a legegyszerűbb,hogy mindenkit elfogadtam olyannak,amilyen,és ezt senki sem kérte.
Ez volt a jó lépés számomra,mert így békültem ki önmagammal:igen,ez vagyok én.Ahogy másokban,bennem is van rengeteg hiba,mindezt tudom.De megfordíthatjuk,hogy mit kellene mindenki másnak mondania nekem vagy neked:”Van bennem hiba,de elfogadlak olyannak,amilyen vagy!”
Úgy lehetünk boldogok,ha elfogadjuk,hogy kik vagyunk,és talán így lehetünk lelkileg rendben.Nem ígérem,hogy mindig rend lesz a lelkedben,mert nem így lesz.Lesz még vihar,de tudod,minden vihar elcsendesül,hogy aztán a napsütésnek,és a boldogságnak adjon helyet!

Tudjátok én még mindig próbálok önmagammal kibékülni,és próbálom valahogy a környezetemet is ebbe az irányba terelni,hogy boldogok és elégedettek legyenek,és végre én is az lehessek!Szeretném,ha ti is egy percre kikapcsolnátok minden zenét,és egyedül lennétek,aztán körülnéznétek,aztán magatokra tekintenétek.Most pedig menj oda az ablakhoz,és nézz ki,nézz a világra,hogy most milyen szép!Nem baj,ha esik az eső,ha fúj a szél,vagy ha süt a Nap,vagy ha csak borús felhők lógnak az égen!Az ágyból kikelni egyáltalán nem kár!Tenni kell,csinálni kell,akarni kell boldognak lenni!Tegyél a boldogságodért,és fogadd el önmagad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése