2014. július 15., kedd

#PszichoBlog BlogOn!#



#PszichoBlog BlogOn#

A helyzet az,hogy muszáj valahova kiírnom,hogy mi a problémám,így nagyvonalakban.Érzelmileg jelenleg eléggé instabilis állapotban vagyok,ugyanis eléggé szeretethiányos lettem megint.Remélem jön valaki hamarosan,aki megoldja ezt a problémát.Egyébként rájöttem már régen,hogyha én nem oldom meg a saját problémáim,akkor senki sem fogja megoldani azokat.Segíteni nem lehet ezen a problémám azzal,hogy „megbeszéljük”,mert ezt elég másképp kell kezelni.
„A szavaknál hangosabban beszél a tett!”
Nos igen,a tett.Nem elég nyíltnak,barátságosnak lennem,de még önbizalmat is szednem kell valahonnan,de szerintem az önbizalom nem terem sehol számomra.Valahogy úgy érzem,hogy ebben az egy problémában tényleg elvesztem.A másik blogom néha segített abban,hogy tudjam önmagamat szeretni pillanatokra,percekre,órákra,amíg a fantázia stílust,betűket,mondatokat alkotott.Ám amikor befejeztem egy bejegyzést,és ország-világnak megmutattam a vágyaim,az álmaim egy történet keretében,ami nem rólam szól igazából,akkor azután minden érzés elmúlt.Nem tudom másképp magamnak megadni azt a kellő szeretetet,amit magam iránt kellene éreznem.
Mindenkinek szeretnie kell önmagát ahhoz,hogy mást is megfelelően tudjon szeretni!
Régebben jobban ki tudtam és ki tudtuk mindannyian fejezni a saját egyéniségünket mindenhol,és a virtuális térben is volt eszközünk az önkifejezésre.Ott volt például az MSN.Ma nosztalgiáztam,hogy milyen jó is volt szerkesztgetni a nevem,meg bármit kiírni aznapra a nevem mellé.Emlékszek,hogy feltudtam venni önmagam msn-re,és mennyire örültem,amikor rám írtak a régi osztálytársaim,hogy mi a baj,vagy éppen minek örülök,ha olyat írtam ki.És volt baj is belőle,amikor egy teljesen megbízhatatlan ember olvasta el ezt a „szűk baráti körnek” szánt rövidke üzenetet,egy mondatot.Emlékszek arra is,hogy milyen jól estek az esti mélyenszántó beszélgetések.Kell nekem vissza az MSN!
És hogyan is jött az MSN a szeretethiányhoz,meg az önkifejezés?
Úgy,hogy abban az időszakban sokkal jobban törődtünk egymással,és nem voltunk annyira elidegenedve egymástól.2006-ban lett laptopom,pár hónapjára rá pedig internetem.2007 májusában fedeztem fel az MSN-t,amikor még egyébként a barátaim is sokkal közvetlenebbek voltak velem,sokkal jobban,több mindent megtudtunk egymással beszélni,mint egyébként most.Most is van egyébként legjobb barátnőm,nem is erről van szó,de valahogy hiányzik valaki,aki szeressen.
És ez itt a baj…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése