2014. augusztus 3., vasárnap

Facebook,nők,férfiak,gazdagok,társkeresés és persze ők...

Nem vagyok rasszista.Sosem utáltam egyetlen rasszot sem,nem vagyok náci sem,nem utálok én senkit olyan dolgokért,aminek nincs értelme.Na de!Néha nekem is elég mások hülyeségéből.Ma bejelölt valaki Facebookon(roma,azaz cigány származású férfi),és annyit írt,hogy "Szia,jol nézel ki?",ezzel a helyesírással,és a helytelen központozással.Rendben van,ez mindenkinél előfordul,bocsássuk meg és legyünk vele toleránsak.Nem írtam neki semmit sem vissza,mert nekem ő nem az esetem,másrészt most jelenleg mással ismerkedek.A másik pedig,hogy megnéztem az adatlapját,és ezeken őszintén elmosolyodtam...mosolyogjatok ti is rajta!
A lényeg pedig:a Facebook,mint társkereső(nem az!),nők,férfiak,Isten,gazdagok,szegények,és persze az ő életük.Az övé.Valamit ő nagyon mondani próbál a világnak,csak az a helyzet,hogy rosszul kommunikál,illetve a faji hovatartozása miatt is elég sok diszkriminációban részesülhet,mindenesetre már ő alapból is tesz ezért a diszkriminációért...
...én viszont ennek ellenére mosolygok rajta,és nem rossz szándékból,de úgy gondolom,hogy ezt muszáj veletek megosztani,természetesen úgy,hogy tiszteletben tartom a személyi jogait.
 A képek:






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése