2014. július 17., csütörtök

Veszélyes játék(első rövid történet)



Story 1.:Veszélyes játék
Jenna vagyok.Éltem a kis hétköznapi életem Chicago belvárosában egy átlagos,18 éves lányként.Untam minden hétköznap reggel felkelni,felvenni a hétköznapi álarcot,a mosolyt,elkészülődni és elindulni az iskolába,aztán hazajönni,és hallgatni a teljesen hétköznapi szüleim elcsépelt veszekedéseit ebéd és vacsora közben.Azonban egy valamit nem untam,és szenvedélyemmé is vált az,hogy kerestem valamit,valakiket,akikről azt gondoltam,hogy izgalmasabbá tehetnék a hétköznapi,átlagos életem.Egy zártkörű társaságra találtam egyszer egy véletlen keresés folyamán,és az oldalukon azt írták,hogy lehet hozzájuk csatlakozni,de ennek feltételei vannak.A társaság neve Future,és azt hirdetik magukról,hogy szebbé teszik a jövőt,de csak azoknak,akik minden követelménynek megfelelnek.Találtam egy e-mail címet,amire rögtön írtam is egy üzenetet,hogy szeretnék csatlakozni,mert láttam,hogy ide nők,lányok is csatlakozhatnak.Rögtön Jeff írt vissza,a főnök,de még nem tudtam akkoriban,hogy ő az egyetlen egy vezetője a társaságnak,ő van a legmagasabb szinten,és ő parancsol mindenkinek.Ez állt a válaszüzenetben:
Tisztelt Jenna!A csatlakozási kérelmét egy találkozás után bíráljuk el.A találkozó a NorthWest Avenuen,a Future Lodge székháza előtt lesz pénteken este 20:00-kor.Nem kell hoznia magával semmit!Figyelmeztetem arra,hogy se kamerát,se mobiltelefont ne hozzon magával.A nyilvánossággal ugyanis mi szeretnénk tudatni nem sokára,hogy kik vagyunk.Kérem a találkozóról ne késsen!”
Azt hittem,hogy nem is fognak válaszolni sohasem,de végül megtették.Pénteken elmentem a találkozóra,Jeff már várt a székház előtt az ajtóban,és így szólt:
-Üdvözlöm,Jenna!Jeff vagyok!Kérem fáradjon beljebb!-és ezzel ő is bement utánam.Két biztonsági őr pedig 5 perccel később kiment,és hallottam,ahogy az ajtóban kívülről fordul a kulcs.Nem ijedtem meg,kezdett izgalmassá válni a helyzet.Ránéztem Jeffre,és a szemeiben láttam,hogy sok mindent tud,és tudna sok mindent mesélni.Jeff azonban kérdezni kezdett:
-Mondja Jenna,mennyi idős most ön?
-18 éves vagyok.
-Ön amerikai állampolgár?Itt született?
-Igen,itt születtem,és amerikai állampolgár vagyok.
-A szülei?Ők is amerikaiak?
-Igen.
-Jár még iskolába?
-Igen,ez az utolsó évem a Roosevelt High School-ban.
-Miért akar csatlakozni a Future-hoz?
-Azért,mert úgy érzem,hogy nem jó átlagosnak lenni.Nem akarok egész életemben átlagos lenni.És mert különleges körökben szeretnék mozogni.
-Mi nem tartjuk magunkat különleges embereknek.Nagy lehetőség vár önre a társaságon belül,mert ebből a társaságból vezetők kerültek és kerülnek ki!Először azonban keresztül kell mennie a beavatáson,és utána sem válhat még teljes jogú taggá,mert előbb a szabályzatunkat kell megismernie,és meg kell tanulnia úgy kommunikálni,hogy hatást gyakoroljon az emberekre.Az elkövetkezendő pár napban James és Rachel fogja ismertetni önnel az összes szabályunkat,és a megfelelő kommunikációt.Önnek tehát tanulnia kell,és figyelnie.A kezdőknek kötelességük 1 hétig folyamatosan bent tartózkodni a székházban,és csak úgy mehetnek ki,ha fontos dolguk van.Az iskola ön számára fontos dolog,tehát kimehet,de rögtön az órái után ide kell jönnie.Haza nem mehet,a szüleit most kell értesítenie telefonon.
-Rendben.
-Köszönöm,és most tegye meg a szükséges lépéseket!Miközben elintézi a hívást,szólok Rachelnek,hogy jöjjön ide önhöz,és beszéljen önnel!Mára én végeztem.
Anyát hívtam először,és azt mondtam,hogy 1 hétig a legjobb barátnőmnél alszok,de fogom hívni.Utána pedig odajött Rachel,és leült mellém.Bemutatkozott:
-Jó napot,Jenna!Rachel vagyok,én leszek az a személy,akihez a problémáival fordulhat.Ha valamilyen kérdése van,bátran tegye fel,és válaszolok.A szabályzatunk könnyen megjegyezhető,mert a bizalomra építünk vele.Mi titkot tartunk,és csak a szükséges információt közöljük a honlapunkon,és azt,hogy hol lehet minket elérni.A legfőbb szabály tehát az,hogy nem szabad semmit sem a külvilág felé kommunikálni,mert ez nem az ön feladata,és a szabály megszegése esetén hatalmas büntetésre számíthat.Szabály még az,hogy nagyon jól kell a hivatalokban,iskolákban szerepelnie,és nagyon jó eredményeket kell elérnie minden téren.Önnek is tovább kell képeztetnie magát,mint mindenki másnak,aki ide belép.Mi főként a humán területeken vagyunk jelen,és civilként betöltünk fontos hivatali posztokat.James,a társam például orvos a civil életben,a szervezetben viszont ő egy oktató,akinek hatalmas szerepe van az újonnan csatlakozottak képzésében.1 évig fogja ő velem együtt tanítani önnek a megfelelő kommunikációt,amellyel az embereket meggyőzheti,és a céljait elérheti.Az ön célja a szervezetben tulajdonképpen nem a feljebbjutás,nem a hatalom,hanem egyelőre az ügyintézés és az adminisztráció lesz.Adminisztrálni kell a társaság anyagi bevételeit,és adminisztrálni kell a tagok elért eredményeit.Önnek addig lesz ez a feladata,ameddig nem szerez saját munkát a szervezeten kívül,és bevétele nem lesz.Amint lesz saját munkája,rögtön feljebb lép.Szabályzat még,hogy ebben a szervezetben soha nincs mellébeszélés,lustaság,hanem dolgozunk.A közös célunk az,hogy minél több területen képviseltessük a szervezetet.De mi nem kérünk senkit arra,hogy csatlakozzon,csupán egyeseket elfogadunk,másokat pedig nem.Önről ezalatt a rövid egy hét alatt derül ki,hogy alkalmas-e a csatlakozásra,és a továbbképzésekre.Amit mondunk önnek,azt azonnal teljesítenie kell!Érti,amit mondok?
-Értem.Most mit kell tennem?
-Először is menjen,és pihenje ki magát.Holnap reggel elmegy iskolába,és visszajön rögtön az órái után.Utána kommunikációt tanul Jamessel és a csoporttal.
És igen,ebben az egy hétben kiderült,hogy alkalmas vagyok a csatlakozásra,de akikkel kommunikációt tanultam,15 ember,közülük csak hárman lettünk alkalmasak.Hétfő este tartottuk meg a beavatási szertartást,ami annyiból állt,hogy esküt tettünk,és aztán koccintottunk.Azt hittem,hogy végre minden más lesz,és nem leszek olyan hétköznapi,és hogy ezt már senki sem ronthatja el,és senki sem veheti el tőlem.1 hét után először hazamehettem,de minden este kellett megjelennem,és mindenről kellett tájékoztatnom Rachelt.Rachelt megkedveltem,és 2 héttel a beavatás után elmentünk civilként moziba,megnéztünk egy filmet,és utána beszélgettünk.Azt mondta,hogy örül,hogy megismerhetett,és hogy kevés ilyen bátor és határozott fiatal taggal találkozott.Azután elmondtam neki,hogy én is nagyszerű embernek tartom.Aznap este nem mentem haza,hanem Rachellel mentem a székházhoz,és azt mondta,hogy maradjak megint egy hétig.
Maradtam is volna,de az ajtón még aznap este kopogott valaki.Az anyám volt az,utánunk jött!Rachel ajtót nyitott,és megkérdezte anyától,hogy ki ő,és mit akar.Mondta,hogy engem keres.Rachelt odébb lökte anya,és odajött hozzám,és kiakart rángatni.Pofon vágott,és Rachelt is bántotta.Rachel hívta a biztonsági őröket,és ők kivitték anyámat.Rachel akkor mélyen a szemembe nézett,és azt mondta:
-Hibáztunk!Közösen hibáztunk,és ebből közösen lesz bajunk!Az én családomat nem bántják,mert nincs,de engem fognak.Neked a családodat is bántják,és téged is fognak!Sajnálom,és remélem tudod,hogy nincsen visszaút.Nem szökhetünk el,és James is mindjárt jön!
James lejött,és hihetetlen indulat szikrázott a szeméből,és azzal fenyegetett,hogy eltűntnek nyilvánít,és hogy a rendőrség is az ő keze alatt van.Másnap ezt meg is tette,és így lettem eltűnt.Rachel végül nem bűnhődött,ő azóta is ugyanolyan tagja a Future-nak.3 hónap alatt vége lett mindennek.Bezártak,iskolába sem engedtek,és a rendőrség tényleg nem keresett.Nem tudtam elszökni,mert mindig ott volt velem valaki.Így lettem egy átlagos lányból egy eltűnt személy,akit pár év múlva halottá nyilvánítanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése