2014. július 8., kedd

4.Kritika:Bűnös vagyok,ne hagyj magamra!



Bűnös vagyok,ne hagyj magamra!
Ezzel a bloggal nehéz dolgom volt.Őszintén mondva erről a blogról eddig a legnehezebb írni.Először is szeretném megemlíteni neked és mindenkinek,hogy minden ember más és más.Másképp érintenek minket egyes stílusok,és szavak,másképp fogunk fel egyes dolgokat,és attól leszünk emberek,hogy különbözik a véleményünk.A munkád,amit kiadsz a kezeid közül,az bizony árulkodik rólad is,néha kevesebbet,néha többet.Én nem rólad alkottam azonban a véleményemet,illetve a kritikámat sem,hanem a blogodról.Ami először szemembe tűnik nálad is,az a bal oldali sávban a menü.Először nálad is a „Történet és szereplők” menüre kattintottam,mert kíváncsi voltam,hogy te engedsz-e majd fantáziálni,és csak neveket adtál-e a szereplőidnek.Az a helyzet,hogy egyelőre tényleg csak nevek vannak fent,de láttam,hogy te is képeket fogsz kirakni az általad elképzelt szereplőkről.Ezt,ahogy mondtam,talán néha hanyagolni kellene,és csak magadnak megtartanod a saját fantáziád,vagy pedig írni arról,hogy te hogyan,kikkel képzelted el ezt a történetet.Régen sem úgy írtak könyveket,hogy válogatták a karaktereket akárhonnan a nagyvilágból,hanem engedték,hogy fantáziáljunk,persze az akkori íróknak lehetőségük sem volt arra,hogy az internetről szedjenek le képeket karaktereknek.Azonban megmutatták,hogy körülbelül milyennek képzeljük el kívülről-belülről az adott karaktert.Számomra tehát továbbra is negatívum maradt az,hogy te is megmutatod,hogy kit képzeltél el.
A következő hiba a kissé furcsa köszöntés,nem is találok rá valahogy szavakat.Tudod szerintem ez elijeszthet egypár egyébként jókedvű,vidám embert az olvasástól: „Figyelem!
A történet teljesen kitalált és nem szeretném máshol meglátni! Előfordulhatnak trágár szavak és egyebek. Ezekért felelősséget nem vállalok!
Örülnék, ha a részeknél leírnátok a véleményeteket.
A részek nem biztos, hogy hetente fognak fent lenni.
Jó munkához idő kell!
Jó olvasást!”
Ami zavar ebben az egészben az leginkább a fogalmazásod:”Örülnék,ha…” ,”Jó munkához idő kell!”,”és nem szeretném máshol meglátni!”.Ha nekem szembetűnt a furcsa fogalmazásmódod,akkor több embernek is szemet fog szúrni,és elképzelhető,hogy sok,egyébként lehetséges olvasót nem csak megijesztessz vele,hanem el is tántorítod az olvasástól.
Láttam a prológusodban a helyszínt:ismét London!Te már autóval szülő majdnem meggyilkolását írod bele a blogodba,ez tetszik.
London tehát üldöz továbbra is,de itt már nem tőrszurkálásról beszélünk!A matekos poénomnak tehát lőttek,de London maradt!London kitartott!A történet kezdete különös,a visszaemlékezés egy hihetetlenül jó eszköz.
Azért viszont jelentős sérelem ért,hogy TE IS A HIDE VAGY HYDE PARKRÓL ÍRSZ!Lányok,és mindenki!Nem tudom,hogy ki kinek az olvasója,vagy ki írta előbb a történeteket,vagy hogy miért nem szakadtok el ettől a Hyde parktól,vagy Hide parktól…,mert oké,hogy valamiért mindenki Londonról ír,de keressetek másik parkot,ne mindig ugyanaz.A tőrszurkálásos esetek is már nagyon hajaztak egymásra,és nem hiszem el,hogy most meg a Hide parkkal találkozok MÁSODJÁRA!
A kegyetlenségekkel teljesen ki vagyok békülve.A lánytól a boldogság kicsit durva,miután a szülei kirakták otthonról,aztán talált egy másik,egyébként rosszabb,bűnöző családot.Egyedi ötlet az új család,a bűnözés családon belül.Amúgy remélem tudatában vagy annak,hogy durva dolgokról írsz,és ezeknek a feldolgozása nem is megy olyan könnyen.Remélem,hogy rád ez nincs hatással.
Amit kiemelnék,hogy neked is jó a stílusod,de csak a részekben meg a prológusban.Egy kicsit próbáld nyújtani a történetet,meg egy kicsit valahogy emlékeztessen a lány viselkedése egy lány viselkedésére.Itt nem azt mondom,hogy álljon naphosszat a tükör előtt,meg sminkelje magát,hanem arról,hogy legyen egy kicsit érzékenyebb.Azért merek ilyen tanácsot adni,mert látom,hogy erre bizony szükséged van.Elég sok lehetőséget hagytál ki a fejlődés,és az egyéb események leírására,pedig tényleg nagy lehetőség lett volna kitörni.
Remélem téged sem bántottalak meg a kritikámmal,és ahogy láttad,voltak pozitív részek is,és voltak negatívak is!Rajtad áll,hogy mennyire használod ki a lehetőségeidet,én próbáltam megadni a kezdő lökést hozzá!:)
Sok sikert a blogodhoz!
Értékelés:
Design:6/10,nem tetszik a szürkeség,ne haragudj!
Fogalmazás(íráskészség,stílus,szókincs):8/10,jó a stílusod,de nem kötött le.
Alapkoncepció:9/10,végre valami olyan ötlet,amiből fejlődéssel együtt lehet többet kihozni.Sajnálom,hogy annyi lehetőséget kihagytál a fejlődésre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése