2014. július 8., kedd

London,a Hyde park és a tőrszurkálás misztériuma

Eddig írtam négy kritikát,ebből 2 db játszódott különböző évszázadokban ugyanott,Londonban a Hyde parkban.Az első Hyde parkos történetnél még nem gugliztam rá a parkra,most azonban már meg kellett tennem,szinte késztetést éreztem rá!Az világos,hogy nagyon szép ez a Hyde park,sőt még az is érthető,hogy nagyon szeretitek Londont,és Angliát felhasználni a félelmetes,furcsa,bizarr,szokatlan történeteitekhez.A tőrszurkálás különös kegyetlensége pedig két történetnél is előfordult,és ez sokkal inkább meglepett,mint maguk a helyszínek.Jó ötleteitek voltak,ahogy látom,sokat is dolgoztok az ötleteiteken,és nagyon tetszenek ezek a sztorik,ugyanakkor megemlíteném,hogy háááát,nem jó,ha egyetlen helyszínbe körülbelül minden második kritikámnál belebotlok,mert előbb-utóbb elcsépeltté válik számomra is,és más ember számára is a Hyde park.Az oké,hogy próbáltok a valóságra is építeni,de az már nem oké,hogy a szereplőitekre rágugliztok és elképzeltetitek velem és a többi olvasóval.
A kritikákat viszont nagyon is komolyan gondoltam,és őszinte voltam,tényleg,amint láthatjátok.Voltak történetek,amik nagyon tetszettek,de nem akarnám számszerűsíteni,hogy az eddigi négyből pontosan hány történet is fogott meg,mert aki olvassa a kritikáimat,az látja,hogy mi fogott meg,és mi nem,sőt le is írtam mindenhol (szerintem),vagy legalábbis kifejeztem,hogy az adott történet megfogott-e,vagy sem.Úgyhogy ezt nem is firtatnám tovább,a lényeg,hogy ne épüljön rá egy fikció ennyire a valóságra,illetve bontakozzanak ki jobban a történeteitek.Én teljesen amatőr író vagyok,mint a kritikaírásban,mint pedig a történetírásban.Ezért is mondom,hogy a kritikáimat SEMMILYEN módon komolyan venni nem szabad,a tanácsaimat viszont érdemes megfogadni,mert azok jó szándékkal íródnak.

Több Hyde parkon játszódó történetet lehetőleg ne írjatok,találjatok ki helyszínt,mert már túl sok a valóság,túl sok a London...
 ...baj lesz ezzel lányok,még pedig a következő:elcsépelt lesz,főleg ha még több londonos sztori lesz,meg hydeparkos.

Aminek viszont örülök,hogy a fogalmazásotok egészen lebilincselő!:) Gratulálok a stílusotokhoz,és az amúgy egyedi történeteitekhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése