2014. július 3., csütörtök

The Other Woman(A csajok bosszúja) kritika

Az első bejegyzés nem arról árulkodik,hogy én itt majd kritikákat fogok közölni,hanem az első bejegyzés történeteket ígér(t).Azonban úgy gondoltam,hogy a rövid és hosszabb történetek mellett foglalkozok majd kritikával és egyéb dolgokkal,mert jó ötletnek tartok egy mindenes blogot.AZ első kritikámat olvashatjátok:


 The Other Woman
      A csajok bosszúja

Ez az első kritikám,úgyhogy a hibákért bocsássatok meg nekem,ezek után sem ígérem,hogy bármit is teljesen tökéletesen,hibátlanul adok ki a kezeim közül,de próbálkozok a lehető legjobbat nyújtani nektek.
Saját rövid beszámoló szubjektívan:
Ezt a filmet tegnap láttam a moziban.Az első benyomásom az volt a filmről,hogy „Atyaisten!Mi ez?Mire jöttünk mi el?”,és a legjobb barátnőm is tulajdonképpen osztotta a véleményemet.Aztán persze megszerettem a filmet.Hogy miért is?Most jöjjön a kritika félig objektív,félig szubjektív része!
Az alaphelyzet:
Megismerkedünk rögtön a film elején a büszke,dögös,igazi nagyvárosi nővel,Carly Whittennel,aki kavar egy számára(és a 30-on túli nők számára is) helyes pasival,Mark Kinggel.Carly és Mark egészen jól elvannak odáig,amíg Carly Mark házához nem megy,hogy játszanak egy kis szerepjátékot.Persze Kate King nyit ajtót,aki a feleséget játssza.Természetesen Carly próbál falazni,mert nyilván nem akar tönkretenni egy házasságot,és nem is tudta,hogy Marknak felesége van.Pedig bizony,a helyzet az,hogy Mark nős.Ezek után az élet tovább folyik a maga medrében,Kate megtudja tehát,hogy Marknak szeretője van(akkor már tulajdonképpen csak volt).Carly dolgozni megy,Kate utána megy,mert barátságra vágyik,megakarja beszélni a fájdalmát és a csalódottságát valakivel.Carly először nem akar barátságot kötni Mark feleségével,de aztán Kate addig üldözi Carlyt,ameddig barátok nem lesznek.A barátság megköttetik,majd heves nyomozás veszi kezdetét Mark sötét céges ügyei és a további hölgyek után.Carly,Kate és „csöcsike” kieszelnek Mark ellen egy jó tervet,amivel tönkreteszik és lebuktatják.A vége természetesen az,amit az elején minden nő vár:a pasi megszívja!
Ennyit az alaphelyzetről,a többi csak SPOILER lenne!
Jellemek,személyiségek,tulajdonságok:
Carly Whitten:Cameron Diaz.Cameron Diaz személyes véleményem szerint egy hihetetlenül tehetséges,energikus színésznő,aki általában büszke nőket játszik el.Carly Whittent is remekül játszotta.Egyetlen hiba volt a karakterében:azt lehetett észrevenni,hogy még ha rejtetten is,de szerethette Mark-ot,még azután is,hogy kiderült,hogy Marknak felesége van.
Kate King:Leslie Mann.Leslie Mann karrierjét annyira nem követtem nyomon,de ezt a karaktert gakorlatilag hibátlanul végigvitte az egész történeten keresztül.Kate egy rettentő idegesítő,naív,egyszerű nő,akit véleményem szerint gyakorlatilag természetes,hogy össze-vissza csal a férje.Valahogy nem csodálkoztam rajta.Kate-t nem érdeklik először férje kétes ügyletei,és egyedül fel sem figyelt volna rá,hogy hihetetlen csalás áldozata lehet rengeteg hamis,nem létező cég miatt.
Mark King:Nikolaj Coster-Waldau.Sosem szerettem magát a színészt sem,és a karaktereket sem,amiket eljátszott.Így jó véleményt nem tudok róla mondani,sajnos,a teljesen negatív kritika pedig itt nem tűrne nyomdafestéket,mert mindenkit becsülnünk kell,aki csak egy kicsit is eleme egy olyan filmnek,mint a „A csajok bosszúja”.
A többi szereplő számomra mellékszereplő,valahogy nem tulajdonítottam nekik túl nagy jelentőséget.Szerintem Carly apjának sincs túl nagy jelentősége(gyakorlatilag semmi) a filmben,egy teljesen unalmas karaktert láthatunk.Kate testvére sem fogott meg túlzottan,sőt szerintem az ő alakítása volt a leggyengébb.Őt még unalmasnak sem mondanám,egyszerűen elhanyagolható lett volna.Mintha ott sem lett volna az a színész a karakterével.

Összességében a film…:
A port.hu szerint:7,1
Szerintem:9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése