2014. július 31., csütörtök

Mert az élet nem csak ennyi...



Az élet újabb szegmensei

Pár hete szintén abba a hibába estem,mint oly sokszor máskor,hogy azt hittem,hogy az élet már nem tud újat mutatni.Amikor még középiskolás voltam(és most úgy fogok róla beszélni,mintha az olyan régen lett volna,pedig nem),akkor azt hittem,hogy már teljesen megnyílt nekem a világ.Persze tévedtem,és most mutatta meg az élet még egy újabb,valósabb,hitelesebb arcát.Rájöttem,hogy nehezebb az élet még annál is,amit hittem.Tudni kell ugyanis egy megfelelő OKJ-s képzést választani,ahhoz pedig egy megfelelő iskolát,vagy akár egy egyetemet,aztán pedig egy nyelvet,amiből nyelvvizsgád lesz,vagy akár többet.Utána,ha ez persze mind megvan,akkor tudnod kell egy biztos munkahelyet keresni,és azt meg is tartani,hogy ne csak a munkahely álljon biztos talajon,hanem te is.Ugyanis a tanulmányok során még csak építed a talajt a lábad alá,de aztán ha már van egy biztos munkahelyed,akkor van biztos talaj a lábaid alatt,amikre a lógás meg a sok ide-oda repkedés után állhatsz.Ahol megállhatsz,még utoljára körülnézhetsz,és aztán építheted a saját magánéleted.Vagy pedig ha már kiépítetted,most magasabb szintre emelheted azt is.Ezt mutatja az élet most nekem,hogy merre van az a biztos pont,a biztos talaj,és hogy hol állhatok meg.Még egyenlőre(utálom leírni az egyelőre szót) úgy látom,hogy semmiféle biztos talaj nincs a lábam alatt,mert még nem vagyok önálló.De remélem,hogy egyszer majd biztos talajon állhatok,és aztán majd valaki mellém áll,és szeretni fog,tiszta szívéből-lelkéből.Ezt szeretné az ember,aztán meg gyerekeket.Néha az ember azonban tévutakra téved,de ezek a fejlődéshez kellenek.Valamit ad az élet,hogy kitarts,miközben keresed a boldogságot!Lehet,hogy aztán a tévúton találod meg,és majd együtt,ezzel a valakivel mehettek tovább a helyes irányba.Most viszont építem az új lelkemet,és megpróbálom keresni a megfelelő irányt,amerre tartsak,és remélem,hogy megtalálom önmagam.Nem akarok segítségre szorulni,ugyanis egyszer azt kaptam meg,hogy én mindig segítségért kiabálok.Hát akkor mostantól nem fogok kiabálni!:D
Nem várom a segítséget,viszont szeretek segítséget adni.Azt mindig is szerettem!Szerintem jó dolog adni.Ezért is blogolok,mert adni szeretnék valamit,ami örök érték,és örök emlék a világnak belőlem.
Most mondjuk arra gondolok,hogy valahogy nem tudom,hogy mit adjak,hogyan adjam,ami aztán tényleg valós segítségként,értékként szolgálhat nektek.Próbálom az életfelfogásomat közvetíteni,amint látjátok,és közben leírom,hogy velem mi a helyzet,és hogy azzal kapcsolatban mikre,hogyan jövök rá,és hogy hogyan tanított,tanít az élet!

Múlt van,és mindig kísér.Jelen van,és mindig itt van.Jövő mindig csak a holnap,sosem ismerjük meg,mert először jelenné,aztán gyorsan múlttá válik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése