2014. július 8., kedd

5.kritika:Bleeding World



Bleeding world
 
A blogod először eléggé fagyott,mert a netem a rossz idő miatt olyan,mint egy jó mese kezdete:hol volt,hol nem volt.A designod elegáns,kifinomult és a szemnek kellemes,jó ránézni a blogodra.Nem a saját felelősségemre olvastam a blogodat,illetve olvastam bele,hanem a kérésedre,de nem hárítom rád ezennel a felelősséget,mert bizony annak ellenére,hogy véres,annak ellenére tetszik,ami igen csak ritka nálam,hogy egy véres blog tetsszen.A prológusodat olvasva először azon gondolkoztam el,hogy vajon hogyan is írjam le,hogy mire gondoltam közben.Tehát egy gondolat bántott engemet,maga a tehetetlenség.Eszembe jutott a bibliai sztori,amint az ördög,az egykori angyal szembeszáll istenével,mert megsértődött és az meg letaszította a pokolba.Szóval akaratlanul is egy kicsit belevitted egyrészt a vallást,mert valahogyan engedtél rá asszociálni.Örülök,hogy te végre engedtél fantáziálgatni a prológusban,és nem lőttél le sok mindent,ugyanakkor a történet lényegét is előre olvashattam.
Ami nagyon egyedi még a blogodban,az a latin nyelv a bejegyzések címeinél.Ez még inkább hangulatosabbá teszi a történetedet,amit külön köszönök.Sosem szerettem a véres sztorikat,de a te sztorid egyedi.
Tetszik az első kocsmázós rész.Az első egypár mondatban beígért izgalmat végigviszed az első részen,sőt történeten.Egyedi a fogalmazásod.
Ami az én retináimat erősen sértette és a lelkemet felbolygatta,azok a véres képek.Sosem szerettem az ilyen képeket,annak ellenére,hogy egyébként egy üveg vízzel bármit végigtudok nézni,akár horrort,akár egyéb gyilkolászást.
Az „egyszer élünk” felfogás a történetben nagyon tetszett,és utal magára a spontaneitásra is,ami egyébként a lételemem,mármint a spontaneitás és az „egyszer élünk” felfogás.Ezt a felfogást azért jó,ha terjeszted,mert ezzel bizony megvigasztalhatod az embereket és erőt is adhatsz nekik akár,mert egyszerűen mostanában túl görcsösek az emberek.
Szóval szerintem ars poeticának költői lét nélkül is megírhatnád azt,hogy segítessz az embereknek felfogni,hogy egyszer élnek,és hogy ez mit jelent.Szerintem ez amúgy is fontos mondanivalód.
Másrészt a küzdelem,ami tetszik,mert ez egy nagyon dinamikus formája az életnek,tekintve,hogy aki küzd,az él csak igazán.Bár nem mindegy,hogy az ember mivel küzd,nyilván,de sok múlik azon,hogy inkább feladod,vagy küzdessz.Te a küzdelmet fogalmazod meg,az egyszer élünk felfogással.Szerintem ez abszolút megnyerő és jó párosítás!
Tetszett az első részben az erotikus jelenet,ugyanis a történetet kissé megvadítja:vér,erotika,szex,forróság,vágyak,küzdelem és egyszer élünk!igen,valójában ez az élet,amellett,hogy vannak és kellenek is a szürke hétköznapok.Viszont azokról semmit sem írsz,bár ebbe a történetbe nem is illene bele egyetlen szürke hétköznap sem!
Ne hagyd abba a történet írását,és ha megfelelően kidolgozol minden személyiséget,akkor lehet jövője a történetednek!Nem is akármilyen jövője!
Annak örültem még,hogy van trailered,és nem is az a kifejezetten unalmas,elcsépelt trailer.
Aztán olvastam a 3.részben(azt hiszem ott),hogy te TIZENHÁROM ÉVES lány vagy!:) Ezt persze nem hittem el,már akkor sem,mikor néztem a profilodat Facebookon.Hittelek legalább 16-nak,mert olyan éretten fogalmazol,és tetszik a te stílusod is,és kifejezetten nagy a szókincsed.
Ezen viszont nálad is felnevettem:
„Nem lökte el, de nem is egy szimpla eltolásról volt szó, mondjuk, hogy figyelmesen és gyengéden arrébb bökdöste. Azaz mutatóujjával ért Elya vállához…”
Az látszik,hogy az én humorom eléggé sajátos,és te is adtál lehetőséget nevetésre.Ez egy nagyon aranyos jelenet(mármint ahogy elképzeltem),de szerintem figyelmesen és gyengéden arrébb bökdösni nem lehet senkit.Azt vagy odébb lököd,vagy pedig eltaszítod magadtól.Nem szeretem ezeket a lökdösődéseket,de ezek nyilván kellenek a heves démonos-angyalos-mutáns sztorihoz,szóval ne is finomkodj!

Értékelés:
Design:9/10,elegáns és kifinomult,de fagyott!
Fogalmazás(íráskészség,stílus,kreatívitás):8/10,mert választékos és kreatív vagy.
Alapkoncepció(történet,szereplők,egyéb):10/10,mert jó a prológus,lesznek konfliktusok,indulatok,és maga a történet nagyon ötletes,a latin nyelv használatához meg egyenesen gratulálok,és külön érdekesség volt,hogy asszociáltam a bibliára,annak ellenére,hogy ez nem arról szól,és te nem is akarod,hogy arra asszociáljunk(gondolom),és ráadásul vallásos sem vagyok.

Gratulálok,és további sok sikert!Abba ne hagyd!:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon-nagyon hálásan köszönöm! ^^
    Nem tudok mit mondani, nagyon örülök, hogy megfogott ^^

    VálaszTörlés
  2. Szívesen,és én is örülök,hogy megfogott ez a műfaj!:) is.

    VálaszTörlés